Frank Furedi
Zapravljeno
Zakaj šola ne izobražuje več
Naslov izvirnika: Wasted. Why Education Isn't Educating
:
Prevedel: Miha Marek
Uredil: Marjan Šimenc
Krt 181
ISBN: 978-961-260-097-6
Ljubljana 2016, 282 str.
Polna cena: 25,00 €
Cena s popustom: 20,00 €



 V družbi, ki sama zase pravi, da je družba znanje, ima šola posebno vlogo in pomen, kar se kaže tudi v njeni širitvi: v povprečju sedaj preživimo v njej skoraj četrtino življenja. Zato ni čudno, da je šola vedno bolj pod drobnogledom javnosti in da vero v pomen izobraževanja spremlja intenzivna kritika šole. Šolarji so preobremenjeni, preveč je faktografije ipd. Britanski sociolog in kulturni kritik Frank Furedi ne ponavlja običajnih ob-tožb, temveč je pozoren opazovalec dejanskih trendov, ki sodobno šolo od izobraževanja in na vednosti zgrajene avtonomije premikajo v svet terapije, vedenjskega nadzora in socialnega inženiringa. Obenem pa ponuja prepričljivo razlago za izgubo zaupanja v šolo: degradacija avtoritete odraslih v sodobni družbi.

Frank Furedi je profesor sociologije na University of Kent v Canterburyju. Je avtor številnih knjig, med njimi Culture of Fear, Invitation to Terror, Therapy Culture in Paranoid Parenting.

MEDIJSKI ODZIVI:  
- Airbeletrina, https://www.airbeletrina.si/clanek/sola-kot-prostor-politicnega-boja
- Zofijini ljubimci: http://zofijini.net/zgodila-se-je-praksa-brez-teorije/
- Šolski razgledi, http://www.solski-razgledi.com/clanek.asp?id=7595