Vzgoja

Stefan Collini
Število univerz se v svetu hitro povečuje, hkrati pa se veča tudi nejasnost glede njihovih ciljev in dvomi glede njihove vrednosti. Knjiga Zakaj potrebujemo univerze? poskuša odgovoriti na vprašanja, ki se danes zastavljajo glede univerz, analizira predpostavke teh vprašanj in skuša ponuditi nov način odgovarjanja na vprašanje, zakaj jih potrebujemo. Stefan Collini postavi pod vprašaj
20,00
Frank Furedi
Zakaj šola ne izobražuje več
V družbi, ki sama zase pravi, da je družba znanje, ima šola posebno vlogo in pomen, kar se kaže tudi v njeni širitvi: v povprečju sedaj preživimo v njej skoraj četrtino življenja. Zato ni čudno, da je šola vedno bolj pod drobnogledom javnosti in da vero v pomen izobraževanja spremlja intenzivna kritika šole. Šolarji so
20,00
Dominique Ottavi, Marcel Gauchet, Marie-Claude Blais
Izhodišče Gauchetove analize problemov vzgoje je, da kriza prihaja iz družbe, iz prodiranja demokratizacije v vse pore družbe in iz s tem povezanega razvoja sodobnega individualizma. Kriza šole je tako povezana z evolucijo sodobnih družb, v katerih posameznik postane merilo vseh stvari. Šola je v sodobnih družbah ključna za formacijo posameznika, vendar za svoje delovanje
Renata Salecl
Renata Salecl, filozofinja in sociologinja, je raziskovalka na Inštitutu za kriminologijo pri Pravni fakulteti v Ljubljani in gostujoča profesorica na Cardozo School of Law, New York ter na London School of Economics in Birkbeck College School of Law, London. Objavila je več knjig doma in v tujini. Disciplina kot pogoj svobode prinaša popravljen ponatis klasične
Kieran Egan
Naša progresivistična dediščina od Herberta Spencerja do Johna Deweyja in Jeana Piageta
Kieran Egan je mednarodno uveljavljeni teoretik in profesor izobraževanja na univerzi Simona Fraserja v Britanski Kolumbiji. V knjigi raziskuje progresivne ideje v izobraževanju od H. Spencerja in J. Deweyja do J. Piageta, pokaže, kako so te ideje zmotne od samega začetka ter oriše, kako zmote progresivizma vztrajajo tudi v sodobnih pogledih na izobraževanje. V uvodu
15,00
Christian Laval
Neoliberalni napad na javno šolstvo
Šola je bila vedno privilegirano ogledalo družbe in njenih notranjih bojev, kar se danes kaže v vedno večjem pritisku ekonomske logike in njej ustreznega diskurza na šolo. Ta naj bi bila danes sicer varna pred ideologijami, učencem prijazna in uspešna, kar naj bi dosegla z opustitvijo okostenelih oblik podajanja znanja in ločevanja med šolo in
8,00
Jean Léon Beauvois
Analiza podrejanja
Avtor je profesor socialne psihologije na univerzi v Grenoblu, pisec številnih strokovnih knjig in eden najvidnejših predstavnikov “francoskega pristopa” k analizi obnašanja. Tema knjige o liberalni sužnosti, ki z naslovom hote aludira na La Boétijevo razpravo, je dvojna: najprej avtor preučuje razloge, zakaj so se ljudje v določenih okoliščinah, včasih celo “svobodno” pripravljeni podrediti volji
8,00
Zbornik
Ko se je Kaspar Hauser 26. maja 1828 ob štirih popoldne pojavil na nürnberškem trgu, je po eni strani nastopil kot povsem nenadejana in tuja prikazen, kot bitje z drugega planeta, po drugi strani pa je obenem stopil na mesto, ki je že pripravljeno čakalo nanj; kot popolni tujek je stopil na dobro znani kraj,
8,00
Matthew Lipman
Delovni zvezek za izbirni predmet Kritično mišljenje za 7. razred osnovne šole
V Hariju so zbrane zgodbe iz vsakdanjega življenja najstnikov, v katerih se skrivajo posamezni filozofski problemi. Tako so glavna tema čitanke osnovne miselne spretnosti, širše področje pa logika in mišljenje. Besedila iz čitanke so osnova, na kateri se pri urah izbirnega predmeta filozofija za otroke razvije od učitelja usmerjena diskusija. Misli in dogodki iz življenja
6,40
Matthew Lipman
Delovni zvezek za izbirni predmet Etična raziskovanja za 8. razred osnovne šole
Glavna tema Lize je raziskovanje etičnih vprašanj. Delovni zvezek ne izhaja iz filozofskih teorij ali moralnih pravil, temveč skuša na podlagi izkušenj, ki jih imajo Liza in njeni prijatelji navezati na njihovo vsakdanje življenje na situacije, kjer sami že uporabljajo moralno presojanje. Tako glavna junakinja Liza sprašuje, ugovarja in nas nagovarja, naj tudi sami sprašujemo
6,40
Matthew Lipman
Delovni zvezek za izbirni predmet Jaz in drugi za 9. razred osnovne šole
V družbi ni ne nam ne drugim dovoljeno delati, karkoli nam pade na pamet. Obstajajo pravila in načela, na katera se sklicujemo, ko skušamo svoj prostor zavarovati pred posegi drugih. Marko se v zadnjem delu znajde in zaplete v klobčič najrazličnejših družbenih odnosov, od najintimnejšega, ko se razide s punco, do srečanja z institucijo, kot
6,40
Zdenko Kodelja
Knjiga v nasprotju s tradicijo pedagoške vede, ki vselej, ko govori o objektu vzgoje, misli izključno na otroka, postavlja tezo o vzgojitelju kot objektu vzgoje. Z uporabo konceptualnega aparata psihoanalize in filozofije avtor prepoznava vzgojitelja kot objekt, postavljen na mesto gojenčevega ideala jaza. Analizira dva paradigmatska primera pedagoških diskurzov – klasično besedilo iz katoliške tradicije
8,00
Émile Durkheim
Kurz iz sociologije na Sorboni v letu 1902/03
Moralna vzgoja temelji na predavanjih, ki jih je Durkheim imel na Sorboni v letih 1902–1903. Knjiga je razdeljena na dva velika dela: »Elementi moralnosti« in »Kako pri otroku vzpostaviti elemente moralnosti«. V prvem delu se Durkheim loteva tako imenovane teoretične morale, v njem razloži temelje morale, iz katere sledijo načela sekularne morale, ki jih utemelji
20,00
Thomas Bauer
Drugačna zgodovina islama
Thomas Bauer je profesor arabske književnosti na Inštitutu za arabistiko in islamske vede (Institut für Arabistik und Islamwissenschaft) Univerze v Münstru v Nemčiji. Velja za pionirskega raziskovalca na področju arabske poezije (predvsem poznega klasičnega obdobja, tj. od 12. do 19. stoletja) in enega vodilnih strokovnjakov za kulturno zgodovino islama. Leta 2013 je za svoje znanstvene
24,00

Zbirke

Področja

Nakupovalna košarica

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping