Vplivneži

Ideologija oglaševalnih teles
Naslov izvirnika: Influencer: Die Ideologie der Werbekörper
Prevedel:
Marko Bratina
Uredila:
Majda Peklaj
Zbirka:
Področja:

Cena:

Original price was: 25,00€.Current price is: 20,00€.

Večina starejših od trideset let jih pravzaprav ne pozna niti po imenu, mlajšim pa so vzor, ki mu sledijo – vplivneži. Ti mladi odrasli in celo otroci se redno snemajo pri na videz vsakdanjih opravilih, v svoje nasvete, bodisi o hrani, vadbi, modi, ličenju bodisi o uspehu in potovanjih, pa spretno umeščajo reklamirane izdelke ali povezave. S posnetki, ki jih prek družbenih omrežij delijo s svojimi oboževalci, tako zaslužijo za preživetje – ali celo bogastvo. Za Oleja Nymoena in Wolfganga M. Schmitta so vplivneži simptomatičen pojav sodobnega časa. Zdi se, da v družbi propada uresničujejo sanje o uspehu, saj skozi filtriran in fotošopiran glamur poznega kapitalizma v poslovni model komercialnega interneta uvajajo revolucionarni način oglaševanja. A na duh časa vplivajo, navkljub svoji domnevni modernosti, povsem drugače: s propagiranjem nazadnjaških vzorov, konzumerizma in togih telesnih idealov prispevajo h konservativnim odzivom.

Ole Nymoen in Wolfgang M. Schmitt sta nemška avtorja mlajše generacije, javnosti znana predvsem po skupnem podcastu Wohlastand für Alle.

 

MEDIJSKI ODZIVI
Večer, Matic Majcen
, RKHV Vajenke

Krt 203
ISBN: 978-961-260-159-1
Ljubljana,
, 180 str.

Nakupovalna košarica

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping