Albert O. Hirschman

Albert O. Hirschman
Odzivi na upadanje v podjetjih, organizacijah in državah
Izhod, glas in lojalnost je Albert O. Hirschman objavil leta 1970. Knjiga je sestavljena iz devetih esejev, ki postopoma razvijajo pojmovni par izhoda (exit) in glasu (voice). Hirschman razume izhod in glas kot dva poglavitna tipa reakcije na poslabšanje kvalitete neke storitve, organizacije, dobrine ipd. Izhod uporabimo takrat, ko neko izbiro preprosto opustimo. Kot potrošnik
Original price was: 20,00€.Current price is: 16,00€.
Albert O. Hirschman
Politični argumenti za kapitalizem pred njegovim zmagoslavjem
V delu Strasti in interesi avtor obravnava “politične argumente za kapitalizem pred njegovim zmagoslavljem” in na podlagi preučevanja politično-moralnega diskurza v obdobju od 16. do 18. stoletja postavi tezo, ki bi jo lahko razumeli kot alternativno tezi Maxa Webra glede ideoloških pogojev za nastanek kapitalizma. Medtem ko vidi Weber med srednjeveško religioznostjo in modernim duhom
8,00

Nakupovalna košarica

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping