Zdenko Kodelja

Zdenko Kodelja
V knjigi se obravnavana tematika neposredno navezuje na analizo filozofskih pojmovanj pravičnosti. V tem kontekstu so analizirane nekatere implikacije teh pojmovanj za pedagoško teorijo, šolsko politiko in vzgojno-izobraževalno prakso. Problem pravičnosti v izobraževanju se pojavlja na dveh med sabo povezanih ravneh: na ravni šolskega sistema in na ravni pouka. Na ravni pouka je na primer
8,00
Zdenko Kodelja
Knjiga v nasprotju s tradicijo pedagoške vede, ki vselej, ko govori o objektu vzgoje, misli izključno na otroka, postavlja tezo o vzgojitelju kot objektu vzgoje. Z uporabo konceptualnega aparata psihoanalize in filozofije avtor prepoznava vzgojitelja kot objekt, postavljen na mesto gojenčevega ideala jaza. Analizira dva paradigmatska primera pedagoških diskurzov – klasično besedilo iz katoliške tradicije
8,00

Nakupovalna košarica

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping